فعالیت سامانه بارشی در خوزستان تا چهارشنبه ادامه دارد

خبرگزاری مهر سه شنبه 01 اردیبهشت 1405 - 13:52
اهواز - مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: فعالیت سامانه بارشی تا اوایل روز چهارشنبه در استان تداوم خواهد داشت و با پایان این سامانه، جوی نسبتاً پایدار در روزهای پایانی هفته پیش‌بینی می‌شود.

محمد سبزه‌زاری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی تداوم فعالیت سامانه بارشی را تا اوایل روز چهارشنبه نشان می‌دهد که سبب رگبار و رعدوبرق، وزش باد متوسط تا نسبتاً شدید به همراه تندباد لحظه‌ای در اغلب نقاط، به‌ویژه در مناطق جنوب‌غربی تا جنوب‌شرقی و شمالی و ریزش تگرگ در نقاط مستعد خواهد شد.

وی افزود: با توجه به ماهیت فصل بهار، احتمال شدت گرفتن بارش به‌صورت نقطه‌ای وجود دارد. شمال خلیج فارس نیز تا اوایل روز چهارشنبه مواج و همراه با رگبار و رعدوبرق بوده و طی روز چهارشنبه نیز مواج پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان بیان کرد: همچنین طی فردا احتمال رگبار و رعدوبرق پراکنده در ارتفاعات استان دور از انتظار نیست و سپس طی روزهای پایانی هفته جوی نسبتاً پایدار بر استان حاکم می‌باشد.

وی در خصوص وضعیت دمایی استان توضیح داد: در شبانه‌روز گذشته اهواز با ۳۱.۱ و دزپارت (دهدز) با ۱۱ درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان گزارش شده‌اند.

سبزه‌زاری افزود: در شبانه‌روز گذشته اهواز به بیشینه دمای ۳۱.۱ و کمینه ۲۰ درجه سانتی‌گراد رسیده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.