ورود پرندگان مهاجر به استان بوشهر افزایش یافت

خبرگزاری مهر سه شنبه 01 اردیبهشت 1405 - 11:56
بوشهر- مدیرکل محیط زیست استان بوشهر گفت: در زمستان امسال ورود پرندگان مهاجر به استان بوشهر افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرحمن مرادزاده صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به ورود ۱۳۴ هزار و ۷۲۶ قطعه پرنده به استان بوشهر اظهار کرد: ۵۴ هزار و ۱۷۶ قطعه پرنده پرندگان تابستان گذران وارد استان بوشهر شدند.

وی از مهمترین پرندگان مهاجر تابستان به سلیم خرچنگ‌خوار، پرستوهای دریایی و اگرت اشاره کرد و ادامه داد: این پرندگان در جزایر و سواحل استان لانه گزینی و تخم گذاری می‌کنند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر افزود: ۸۰ هزار و ۵۵۵ قطعه پرنده نیز در مدت زمان کوچ زمستان در سطح استان سرشماری شده است.

وی با اشاره به افزایش حدود ۳ درصدی ورود پرندگان مهاجر به استان بوشهر افزود: استان بوشهر فرصت بسیار خوبی برای حضور پرندگان است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.