معاون فرماندار دشتستان: کمیسیون دانشجویی شهرستان فعال است

خبرگزاری مهر سه شنبه 01 اردیبهشت 1405 - 11:35
بوشهر- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار دشتستان گفت: کمیسیون دانشجویی شهرستان فعال بوده و پیگیر مسائل دانشجویان

به گزارش خبرنگار مهر، فرشته مظفری صبح سه شنبه در جلسه کمیسیون دانشجویی شهرستان به اهمیت مسائل صنفی و مطالبات دانشجویان اشاره کرد و گفت: فضای دانشگاه باید به گونه‌ای باشد که دانشجو بتواند با آرامش و رضایتمندی به مباحث علمی و پژوهشی خود بپردازد.

مظفری با محکومیت شدید حملات بزدلانه استکبار جهانی به حریم مقدس دانشگاه‌ها و مراکز علمی، تصریح کرد: هدف قرار دادن اساتید، دانشجویان و فضاهای آموزشی، اوج استیصال دشمن در برابر پیشرفت‌های علمی ایران مقتدر است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار دشتستان ادامه داد: در دشتستان حتی در شرایط جنگی نیز کمیسیون دانشجویی شهرستان فعال و پیگیر مسائل دانشجویان بود.

وی به موضوع انتخابات هفتمین دوره شوراهای شهر و روستا اشاره کرد و گفت: هرچند برگزاری انتخابات برای مدتی به تأخیر افتاده است، اما دانشگاه و دانشجو باید همواره تحلیل‌گر مسائل جامعه باشند و در راستای حضور حداکثری مردم پای صندوق رای نقش‌آفرینی کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.