فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا(ص): پاسخ هر نقض عهدی را خواهیم داد

افکار نیوز سه شنبه 01 اردیبهشت 1405 - 11:13
فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیا(ص) تصریح کرد: نیروهای مسلح با دست بالا و برتر، اجازه سوءاستفاده و روایت‌سازی های غلط و دروغ از وضعیت میدان در شرایط سکوت در نبرد نظامی به ویژه در مدیریت و کنترل تنگه هرمز را به رئیس جمهور کذاب و متوهم آمریکا نداده و به شایستگی پاسخ هر نقض عهدی را خواهند داد.

متن کامل پیام سرلشکر خلبان پاسدار علی عبداللهی فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیا(ص) به مناسبت فرا رسیدن دوم اردیبهشت سالروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به شرح زیر است:

«ملت قهرمان ایران، امروز به اقتدار، آمادگی و توانمندی‌های همه جانبه راهبردی سپاه و سایر نیروهای مدافعان وطن که با ضربات مهلک و ویرانگر موشکی و پهپادی دشمن صهیونی و آمریکای تروریست را به استیصال و فرسودگی کشانده و مجبور به درخواست عاجزانه آتش بس واداشته، می‌بالد.

مردم ایران با حضور پرشور و گسترده در میادین و خیابان‌ها، پشتیبانی از نیروهای مسلح را رها نکرده‌اند.

نیروهای مسلح شجاع ایران، همراه با دولت و ملت شریف و شگفتی‌ساز ایران، متحد و یکپارچه در تبعیت کامل از تدابیر فرمانده معظم کل قوا مهیای پاسخ‌های قاطعانه، تعیین کننده و آنی به تهدیدات و اقدامات دشمن هستند.

نیروهای مسلح با دست بالا و برتر، اجازه سوء استفاده و روایت‌سازی های غلط و دروغ از وضعیت میدان در شرایط سکوت در نبرد نظامی به ویژه در مدیریت و کنترل تنگه هرمز را به رئیس جمهور کذاب و متوهم آمریکا نداده و به شایستگی پاسخ هر نقض عهدی را خواهند داد.»


 

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.