علی‌نژاد: ۳۰ درصد بودجه فدراسیون‌ها را واریز کردیم

صدا و سیما سه شنبه 01 اردیبهشت 1405 - 10:37
دبیرکل کمیته ملی المپیک در راستای حمایت از فدراسیون‌های ورزشی اعلام کرد: در یک‌ماهه نخست سال ۱۴۰۵، مبلغ ۱۲۰ میلیارد تومان، معادل ۳۰ درصد از بودجه فدراسیون‌ها به را به آنها پرداخت کردیم.

علی‌نژاد: ۳۰ درصد بودجه فدراسیون‌ها را واریز کردیم
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، دبیرکل کمیته ملی المپیک در ادامه افزود: این اقدام با هدف تسهیل در اجرای برنامه‌های آماده‌سازی ورزشکاران و جلوگیری از بروز هرگونه مشکل در روند تمرینی تیم‌های ملی صورت گرفته تا فدراسیون‌ها بخصوص رشته‌های اعزامی به بازی‌های آسیایی آیچی ناگویا بتوانند با تمرکز کامل، برنامه‌های خود را پیش ببرند.

وی با اشاره به شرایط خاص کشور اظهار داشت: با توجه به وضعیت ناشی از جنگ تحمیلی، کمیته ملی المپیک در تلاش است با ایجاد بستر‌های حمایتی مناسب، شرایطی را فراهم کند تا فدراسیون‌ها با کمترین دغدغه، فرآیند آماده‌سازی ملی‌پوشان کاروان «شهدای مدرسه طیبه شجره (فرشته‌های میناب)» را به‌خوبی پشت سر بگذارند.

مهدی علی‌نژاد در پایان عنوان کرد: بازی‌های آسیایی آیچی–ناگویا ۲۰۲۶ ژاپن در اواخر شهریورماه سال جاری برگزار خواهد شد و امیدواریم با برنامه‌ریزی دقیق و حمایت‌های صورت‌گرفته، شاهد حضور موفق و شایسته کاروان ورزشی کشورمان در این رقابت‌ها باشیم.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.