خدمات‌دهی به آسیب‌دیدگان جنگ رمضان با کمک گروه‌های جهادی

خبرگزاری مهر سه شنبه 01 اردیبهشت 1405 - 09:57
رئیس کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران گفت: همزمان با ایام جنگ، در مراکز یاورشهر خدمات‌رسانی به آسیب‌دیدگان اجتماعی با کمک مجمع خیرین و گروه‌های جهادی انجام شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، نرگس معدنی‌پور رئیس کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران، با بیان اینکه مراکز یاورشهر در ایام جنگ آسیبی ندیدند، اظهار کرد: مأموریت‌های سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی در روزهای جنگ معطوف به شهروندان آسیب‌دیده و کم برخوردار بود.

وی همچنین تصریح کرد: خدمات به شهروندان در این بخش با کمک مجمع خیرین و گروه‌های جهادی ارائه شد اما خدمت‌رسانی به معتادان در حال بهبود در مراکز یاورشهر همچنان ادامه یافت و خللی در این زمینه وجود نداشت.

رئیس کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران گفت: خوشبختانه در حوزه خدمات اجتماعی شاهد آسیب جدی در جنگ نبودیم اما مراکز فرهنگی و ورزشی خسارت دیدند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.