هم‌افزایی قوه قضائیه و کانون وکلا برای تحقق عدالت در خراسان جنوبی

خبرگزاری مهر سه شنبه 01 اردیبهشت 1405 - 09:24
بیرجند- رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی بر لزوم همکاری بیشتر میان قوه قضائیه و کانون وکلا برای تحقق عدالت تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جعفر عبداللهی عبداللهی صبح سه شنبه در دیدار با اعضای هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری استان نشست ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و سال نو، بر اهمیت هم‌افزایی میان دو نهاد برای احقاق حق و اجرای عدالت تأکید کرد و گفت: هدف مشترک همه ما اجرای عدالت است و برای تحقق آن باید از آموزش‌های حقوقی بهره‌مند باشیم.

وی همچنین به اهمیت نظارت بر همکاران در دستگاه قضائی و کانون وکلا اشاره کرد و افزود: برای حفظ آبرو و اعتبار، باید از خطاهای فاحش جلوگیری کرده و در صورت لزوم با قانون برخورد کنیم.

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی در پایان، به موضوع دادرسی افتراقی در جرایم امنیتی اشاره کرد و تأکید نمود که حفاظت از امنیت مردم و دفاع از حقوق آنان در مجامع بین‌المللی، وظیفه مهمی است.

در این نشست، علیرضا مومنی، رئیس هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری خراسان جنوبی نیز گزارشی از عملکرد هیئت مدیره ارائه و از همکاری‌های سازنده با دادگستری استان قدردانی کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.