بیانیه مهم وزارت خارجه ایران درباره تعرض آمریکا به کشتی تجاری ایران و گروگانگیری خدمه و خانواده آنها

اقتصادنیوز سه شنبه 01 اردیبهشت 1405 - 07:10
اقتصادنیوز: وزارت امور خارجه بیانیه ای در خصوص تعرض آمریکا به کشتی تجاری ایرانی و گروگان‌گیری خدمه و خانواده‌ آنها صادر کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، وزارت امور خارجه درباره تعرض آمریکا به کشتی تجاری ایرانی و گروگان‌گیری خدمه و خانواده‌های آنها بیانیه ای صادر کرد.

در بخشی از بیانیه وزارت خارجه ضمن محکوم کردن تعرض آمریکا به کشتی تجاری ایران نسبت به پیامدهای خطرناک این اقدام غیرقانونی و جنایتکارانه آمریکا هشدار داده و بر ضرورت آزادی فوری کشتی ایرانی، ملوانان، خدمه و خانواده‌های آنها تاکید کرد.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.