رسانه های مشهدی در جنگ روایت ها موثر ورود کرده اند

خبرگزاری مهر سه شنبه 01 اردیبهشت 1405 - 03:22
مشهد- شهردار مشهد گفت: در جنگ روایت‌ها، رسانه‌های مشهد به‌صورت ویژه و مؤثر ورود کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا قلندر شریف شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه «مشهد مرکز رسانه کشور است» اظهار کرد: دوستان حوزه ارشاد اعلام می‌کنند که میزان مخاطبان رسانه‌های مشهد حتی از رسانه‌های ملی در سطح کشور بیشتر است و این موضوع نشان‌دهنده جایگاه ویژه و پایگاه قدرتمند رسانه‌ای این شهر است.

شهردار مشهد رسانه‌های مشهد را دارای سابقه و ریشه ملی دانست و افزود: در جنگ روایت‌ها، رسانه‌های مشهد به‌صورت ویژه و مؤثر ورود کرده‌اند؛ از بازتاب اجتماعات و تجمعات مردمی گرفته تا پیگیری مطالبات مردم از خادمین ملت.

به گفته وی، رسانه‌های مشهد در تولید و تهیه خبر همواره قدرت و سرعت عمل بالایی داشته‌اند.

قلندرشریف با اشاره به حضور خود در میان مردم گفت: از روز اول در اجتماعات حضور داشتم و همراه مردم بودیم. جنگ رسانه و روایت همیشه وجود داشته اما امروز برخی القائات غلط به‌دنبال ایجاد انشقاق و گسستن مردم است و همین موضوع وظیفه اصحاب رسانه را پررنگ‌تر می‌کند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.