گندم کارخانه‌های آردسازی تا پایان بهار تامین شده است

صدا و سیما دوشنبه 31 فروردین 1405 - 20:51
عضو انجمن صنفی آرد سازان اعلام کرد؛ گندم مورد نیاز کارخانجات آردسازی تا پایان بهار تامین شده و کمبودی در این زمینه نداریم.

گندم کارخانه های آردسازی تا پایان بهار تامین شده است
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمدرضا مرتضوی، عضو کانون انجمن صنفی آرد سازان با اشاره به افزایش فعالیت کارخانجات آردسازی از زمان آغاز جنگ تحمیلی سوم، اظهار داشت: در اسفندماه تولید صنعت آرد ۳۰ درصد از سال های گذشته بیشتر بود و با هماهنگی ها و برنامه ریزی های انجام شده، کمبودی در زمین تامین گندم نداشتیم.

وی با بیان اینکه تامین آرد از سوی شرکت بازرگانی دولتی همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: تامین گندم واحد‌های نانوایی و کارخانجات آرد از قبل انجام شده و موجودی گندم کارخانه‌ها تا پایان خرداد تامین است.

مرتضوی فزود: از خردادماه به بعد هم گندم مناطق گرمسیر کشور وارد بازار می‌شود و در دسترس قرار می‌گیرد؛ بنابراین برای این بخش نگرانی نداریم.

 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.