۲۰ درصد قرارداد رفیعی و محمدی کسر شد

صدا و سیما دوشنبه 31 فروردین 1405 - 19:27
کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس بازیکنان خاطی و غایب در تمرینات را با جریمه ۲۰ درصدی محکوم کرد.

جریمه ۲۰ درصدی کمیته انضباطی برای رفیعی و محمدی

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، کمیته انضباطی باشگاه، امروز(دوشنبه) تشکیل جلسه داد. این کمیته در این نشست به موضوعاتی چون غیبت غیر موجه و بدون هماهنگی بازیکنان در شروع دور تازه تمرینات رسیدگی کرد.
بر این اساس، طبق آرای صادره سروش رفیعی و میلاد محمدی هر یک به میزان ۲۰ درصد از ارزش قرارداد خود متحمل جریمه نقدی می‌شوند. ۱۰ درصد از این جریمه قطعی خواهد بود و ۱۰ درصد باقی، برای ۳ ماه به حالت تعلیق در می‌آید و در صورت تکرار یا ادامه غیبت شامل حال این بازیکنان می‌گردد.
کمیته انضباطی باشگاه همچنین محمدحسین صادقی را به جهت یک جلسه غیبت، با توجه به حضور و ادای توضیحات با درج تذکر کتبی در پرونده مواجه کرد.
یعقوب براجعه که در جریان فعالیت ورزشی خارج از تمرینات و بازی‌های پرسپولیس دچار آسیب‌دیدگی شد نیز به کمیته انضباطی باشگاه دعوت شد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.