هشدار فرماندهی انتظامی تهران به شهروندان در مورد همکاری با شبکه‌های معاند

عصر ایران دوشنبه 31 فروردین 1405 - 19:05
ارسال هرگونه فیلم، عکس، موقعیت اماکن حساس و نیروهای نظامی و امنیتی به شبکه‌ها و کانال‌های فاقد صلاحیت، به ویژه شبکه‌ها و کانال‌های معاند از قبیل ایران اینترنشنال، من و تو، وحید آنلاین و سایر مشابه‌ها، اقدامی غیرقانونی و تهدیدی علیه امنیت کشور محسوب می‌شود.
 فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، ارسال هرگونه فیلم، عکس، موقعیت اماکن حساس و نیروهای نظامی و امنیتی به شبکه‌ها و کانال‌های فاقد صلاحیت، از سوی شهروندان، را غیرقانونی و تهدیدی علیه امنیت کشور اعلام کرد.
 
به گزارش ایرنا، مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ دوز دوشنبه با تاکید بر ضرورت حفظ امنیت ملی، به شهروندان هشدار داد که در شرایط حساس کنونی حتی در شرایط به اصطلاح آتش بس، ارسال هرگونه فیلم، عکس، موقعیت اماکن حساس و نیروهای نظامی و امنیتی به شبکه‌ها و کانال‌های فاقد صلاحیت، به ویژه شبکه‌ها و کانال‌های معاند از قبیل ایران اینترنشنال، من و تو، وحید آنلاین و سایر مشابه‌ها، اقدامی غیرقانونی و تهدیدی علیه امنیت کشور محسوب می‌شود.
 
این مرکز ضمن یادآوری اینکه شناسایی و برخورد با این افراد در دستور کار پلیس و سایر نهادهای امنیتی قرار دارد، از مردم فهیم و مسئولیت‌پذیر درخواست کرد تا با هوشیاری و دقت، در عدم انتشار اطلاعات حساس همچون گذشته با پلیس و سایر نهادهای امنیتی کشور همکاری کنند و از اقدامات مغایر با امنیت ملی پرهیز کنند.
 
فرماندهی انتظامی تهران بزرگ همچنین از حضور حماسی و حمایت بی‌دریغ مردم عزیز از میهن و همراهی آنان با نیروهای پلیس در حفاظت از امنیت شهر قدردانی کرد و تأکید کرد که همراهی مردم و رعایت توصیه‌های امنیتی، پشتوانه‌ای مستحکم برای دفاع از وطن و حفظ آرامش جامعه است .
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.