
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ علی صالحی، دادستان عمومی و انقلاب تهران، ۳۱ فروردين به صورت سرزده از بخشهای مختلف دادسرای مرکز تهران بازدید به عمل آورد.
دادستان تهران در این بازدید، ضمن تبریک مجدد سال نو و عرض خداقوت به همکاران دادسرای مرکز، بر روند خدماترسانی به مراجعین تاکید کرد، گفت: مردم شریف ایران بسیار آگاه و بصیر هستند و همیشه در مقاطع حساس از نظام و انقلاب حمایت کردهاند و با عنایت به حضور همه جانبه ملت بزرگ ایران در همه عرصهها و حمایت پایدارشان از نظام مقدس جمهوری اسلامی، دادستانی تهران نیز بیش از پیش و به نحو احسن به وظایف خود عمل خواهد کرد و ضمن توجه ویژه به مردم شریف ایران، به مطالبات و امورات قضایی آنها رسیدگی میکند و به صورت مستمر و شبانهروزی بر عملکرد نواحی دادسرا نظارت داشته و پیگیری مطالبات مردم عزیز را در دستور کار قرار داده است.
وی ضمن ملاقات چهره به چهره با مراجعان و صدور دستورات لازم جهت پیگیری امورات آنها، افزود: مراجعان محترم اطمینان داشته باشند که با حضور مداوم همکاران قضائی، اداری و تلاشهای شبانهروزی آنها، روند رسیدگی به شکایات و پروندههای قضائی بدون وقفه تداوم خواهد یافت.
در حاشیه این بازدید، علی صالحی با حضور در جمع همکاران قضائی و اداری دادسرا مذکور، ضمن ابلاغ سلام و قدردانی ریاست قوه قضائیه، از نزدیک نحوه رسیدگی به پروندههای قضائی، فرآیندهای اداری و پاسخگویی به مردم بررسی کرد و دستورات و رهنمودهای لازم را به مدیران، قضات و پرسنل ابلاغ کرد.