هدیه AFC به ایران در لیگ نخبگان

تابناک دوشنبه 31 فروردین 1405 - 16:21
سهمیه ایران با افزایش تعداد تیم‌های شرکت کننده لیگ نخبگان آسیا افزایش می‌یابد.

هدیه AFC به ایران در لیگ نخبگان

طبق اعلام این رسانه آماری در فوتبال آسیا، عربستان، امارات و قطر در غرب آسیا ٣ سهمیه مستقیم کسب می‌کنند.

به گزارش تابناک به نقل از فارس، کنفدراسیون فوتبال آسیا به دنبال افزایش تیم‌های شرکت کننده در لیگ نخبگان تا ٣٢ تیم است در همین رابطه سایت The Asian game از احتمال افزایش سهمیه مستقیم ایران به ٢ تیم در لیگ نخبگان خبر داد.

سهمیه ایران پیش از این ٢+١ بود اما در فرمت جدید به ١+٢  افزایش خواهد یافت.

پیش از این به دلیل عملکرد ضعیف نمایندگان ایران در فوتبال آسیا احتمال کاهش سهمیه بود ولی با افزایش تعداد تیم‌های شرکت کننده نه تنها سهمیه ایران کم نخواهد شد بلکه افزایش می‌یابد.

طبق اعلام این رسانه آماری در فوتبال آسیا، عربستان، امارات و قطر در غرب آسیا ٣ سهمیه مستقیم کسب می‌کنند و ایران با ایستادن در رده چهارم ٢ سهمیه مستقیم خواهد داشت.

ایران یک سهمیه مستقیم هم در لیگ قهرمانان آسیا ٢ خواهد داشت.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.