انجمن نخبگان و فرهیختگان مازندرانی مقیم پایتخت راه اندازی می شود

خبرآنلاین دوشنبه 31 فروردین 1405 - 15:31
مدیرعامل انجمن نخبگان و فرهیختگان مرکز مازندران از راه اندازی مرکز استانی این انجمن طی سال 1405 در تهران خبر داد.

همت محمدنژاد در گفت و گو با خبرآنلاین با اشاره به عدم فعالیت انجمن نخبگان و فرهیختگان ساری در 47 سال گذشته در پایتخت، اظهار داشت: با برگزاری جلسات مکرر بین نخبگان ساروی مقیم پایتخت، توانستیم انجمن نخبگان و فرهیختگان ساروی مقیم تهران را راه اندازی کنیم.

وی افزود: هدف از تشکیل این انجمن، شناسایی، معرفی و استفاده از توانمندی مدیران و نخبگان ساروی مقیم تهران در تصمیم های توسعه ای مرکز استان مازندران است.

مشروح مصاحبه مدیرعامل انجمن نخبگان و فرهیختگان ساری را در ویدئو مشاهده کنید.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.