وزیر صمت از ۲ شرکت فولادی در اهواز دیدن کرد

خبرگزاری مهر دوشنبه 31 فروردین 1405 - 14:39
اهواز - وزیر صمت به همراه استاندار خوزستان ظهر امروز دوشنبه‌ با هدف بازدید و بررسی واحدهای آسیب‌دیده از جنگ تحمیلی سوم از شرکت‌های فولاد خوزستان و فولاد آتیه بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این بازدید سید محمدرضا موالی زاده استاندار خوزستان توضیحاتی در خصوص آسیب‌های وارد شده و تلاش‌های مجموعه دست‌اندرکاران این شرکت‌ها برای احیا و بازسازی ارائه کرد.

سید محمد اتابک در این بازدید از تلاش کارگران و کارمندان صنایع خوزستان که علی‌رغم بمباران مکرر پای صنعت و تولید ایستادند تقدیر کرد.

وزیر صمت همچنین از استاندار خوزستان به دلیل همراهی با صنایع، ایستادگی و پیگیری موضوعات و حضور میدانی تقدیر و تشکر کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.