مهلت دوماهه محیط زیست برای ساماندهی مرکز دفن پسماند غرب تهران

صدا و سیما دوشنبه 31 فروردین 1405 - 14:07
در آستانه روز زمین پاک، اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ملارد مهلت دوماهه‌ای را برای ساماندهی مرکز دفن پسماند غرب استان تهران تعیین کرده است تا با اجرای اقدامات مدیریتی، آسیب‌های زیست محیطی این مرکز کاهش یابد.


ضرب‌الاجل دوماهه محیط زیست برای ساماندهی مرکز دفن پسماند غرب تهران
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ملارد، در نشست تخصصی بررسی چالش‌های زیست محیطی این مرکز دفن پسماند با اشاره به سال‌ها فعالیت این مرکز و آثار زیست‌محیطی آن، بر ضرورت برنامه ریزی کوتاه مدت و بلندمدت برای مدیریت اصولی پسماند‌ها تأکید کرد

شهند افزود: با وجود برخی اقدامات اصلاحی انجام شده در این مرکز، این تلاش‌ها تاکنون مورد تأیید سازمان محیط زیست قرار نگرفته است. به همین دلیل، مهلت دوماهه‌ای برای اجرای اقدامات مدیریتی و کاهش آسیب‌های زیست‌محیطی تعیین شده است.

وی تأکید کرد: مجموعه محیط زیست استان با استفاده از ظرفیت‌ها و در چارچوب قوانین موجود، آمادگی کامل برای همکاری با شهرداری‌ها و دستگاه‌های مسئول را دارد تا فرآیند دفع و مدیریت پسماند در این منطقه به صورت اصولی و پایدار انجام شود.

در این نشست که، رئیس حوزه قضایی بخش صفادشت، مسئولان سازمان مدیریت پسماند شهرداری‌های ملارد و صفادشت، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ملارد و جمعی از کارشناسان حضور داشتنند،مقرر شد مدیریت اصولی پسماند و شیرابه با تدوین و ارائه برنامه‌های مشخص از سوی سازمان‌های مدیریت پسماند ملارد و صفادشت پیگیری و اجرای آن تحت نظارت مستمر دستگاه‌های نظارتی و محیط زیست قرار گیرد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.