ملی‌پوش تیراندازی: بیش از همیشه به ایرانی بودنم افتخار می‌کنم

صدا و سیما دوشنبه 31 فروردین 1405 - 12:57
ملی‌پوش تفنگ ایران با تمجید از حضور مردم در صحنه آنها را قهرمانان واقعی کشور دانست و بر لزوم افزایش قدرت ایران در عرصه‌های مختلف تأکید کرد.

ملی‌پوش تیراندازی: بیش از همیشه به ایرانی بودنم افتخار می‌کنم

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، هادی غرباقی ملی پوش تفنگ کشورمان پس از حضور در موکب و سالن تیراندازی شهید زرین اظهار داشت: در ابتدا ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) و روز دختر را خدمت همه دختران به ویژه دختران شهید کشورمان تبریک می‌گویم.

وی در ادامه افزود: امیدوارم مسئولین کشور، نیرو‌های مسلح و نظامی هم در میدان دیپلماسی و هم در میدان نظامی بتوانند انتقام خون شهدای عزیزمان را در دشمنان جنایتکار بگیرند و هر روز شاهد افزایش قدرت کشورمان باشیم.

ملی پوش تیراندازی کشورمان با اشاره به حضور مردم در خیابان گفت: به شخصه بیشتر از هر زمان دیگری به ایرانی بودن خودم افتخار می‌کنم و در مقابل مردمی که پای پرچم عزیز کشورمان ایستادم سر تعظیم فرود می‌آورم.

وی تصریح کرد: ما ورزشکاران در مقابل مردم کار خاصی انجام نمی‌دهیم. آنها به ما می‌گویند قهرمان ولی قهرمان واقعی نیرو‌های مسلح و مردم هستند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.