۷۰۰ لیتر سوخت قاچاق در شادگان کشف شد

خبرگزاری مهر دوشنبه 31 فروردین 1405 - 12:23
شادگان - فرمانده انتظامی شادگان از توقیف یک دستگاه خودرو پژو پارس حامل ۷۰۰ لیتر گازوئیل خارج از شبکه توزیع در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله عشیری پیش از ظهر امروز دوشنبه در گفتگویی رسانه‌ای بیان کرد: مأموران یگان امداد شهرستان در حین گشت زنی در محور های مواصلاتی شهرستان به یک دستگاه پژو پارس مشکی رنگ مشکوک و آن را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو مشخص شید مقدار ۷۰۰ لیتر گازوئیل خارج از شبکه توزیع در قالب مَشک مایعات در داخل خودرو جاسازی شده که پس از کشف آن، متهم نیز دستگیر و در ادامه برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شادگان در پایان ضمن اشاره به ارزش ریالی سوخت کشف شده به میزان یک میلیارد ریال بیان کرد: طرح برخورد با قاچاق در دستور کار پلیس است و افرادی که بخواهند به صورت غیرقانونی اقدام به قاچاق کالا کنند با برخورد قاطع پلیس روبرو خواهند شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.