آغاز پویش نهال امید با مشارکت دانش آموزان استان تهران

صدا و سیما دوشنبه 31 فروردین 1405 - 12:07
پویش نهال امید با همکاری آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و منابع طبیعی با هدف پاسداشت مقام شهدای جنگ رمضان و احیای سنت ارزشمند کاشت نهال انجام شد.

آغاز پویش نهال امید با مشارکت دانش آموزان استان تهران
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما رئیس اداره آموزش و مشارکت‌های مردمی حفاظت محیط زیست استان تهران با اعلام این خبر گفت: در راستای گرامیداشت یاد و خاطره رهبر شهید و دانش آموزان شهید استان تهران در جنگ رمضان و به منظور عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر توسعه فرهنگ درختکاری، این پویش در محل اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران اجرا شد.

روح الله عبادی افزود: این برنامه با حضور گروهی از دانش آموزان و با همکاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری برگزار شد و طی آن تعدادی نهال غرس شد.

عبادی تأکید کرد: هدف ما از اجرای این پویش، ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست در بین دانش آموزان و تبدیل این نهال‌ها به نمادی از «شجره طیبه» در سال‌های آینده است.

این مقام مسئول ابراز امیدواری کرد که مشارکت نسل آینده در چنین برنامه هایی، گامی مؤثر در توسعه زیست بوم سالم و پایدار در استان تهران باشد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.