هشدار درباره خطر این نوع مسمومیت در فصل بهار

خبرآنلاین دوشنبه 31 فروردین 1405 - 09:55
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیرحوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز درباره خطر مسمومیت با قارچ‌های سمی در فصل بهار هشدار داد.

به گزارش خبرآنلاین، سعید قدیمی، روز دوشنبه نسبت به افزایش خطر مسمومیت با قارچ‌های سمی موجود در طبیعت در فصل بهار هشدار داد.

مهر نوشت: وی با تأکید بر خطرات جدی مسمومیت‌های قارچی، افزود: تشخیص اشتباه میان قارچ‌های خوراکی و سمی می‌تواند منجر به آسیب‌های شدید و جبران‌ناپذیر به کبد و کلیه و حتی مرگ شود.

قدیمی از شهروندان خواست از مصرف هرگونه قارچ وحشی بدون تایید کارشناسان متخصص خودداری کرده و در صورت بروز هرگونه علامت گوارشی، بلافاصله با شماره ۱۱۵ تماس بگیرند یا به مراکز درمانی مراجعه کنند.

۴۷۲۳۶

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.