پایان سرقت‌های متوالی سارقان جوان تجهیزات برق چند شهرستان در نایین

خبرگزاری مهر دوشنبه 31 فروردین 1405 - 09:01
نائین_فرمانده انتظامی شهرستان نایین از دستگیری ۳ سارق دهه هشتادی خبرداد که به بیش از ۱۲ فقره سرقت تجهیزات انتقال نیرو در نایین و شهرستان‌های همجوار اعتراف کردند.

سرهنگ حسن براهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره تجهیزات انتقال نیرو و سیم و کابل برق در شهرستان نایین و چند شهرستان همجوار، رسیدگی به موضوع به‌ صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی و میدانی موفق به شناسایی و دستگیری ۳ سارق جوان شدند که به ارتکاب بیش از ۱۲ فقره سرقت در نایین اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نایین با اشاره به کشف بخشی از اموال مسروقه در حین دستگیری، تصریح کرد: سارقان به بیش از ۲۰ میلیارد تومان سرقت اعتراف کردند که مقادیری از اموال مسروقه در حین دستگیری در ید آنها کشف و ضبط گردید.

وی خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند و قاطعانه می‌گویم پلیس با قاطعیت با سارقان و مخلان امنیت برخورد خواهد کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.