فروش یا تهاتر ساختمان‌های دولتی خسارت‌دیده از جنگ

تابناک دوشنبه 31 فروردین 1405 - 07:46
خزانه داری کل کشور با صدور بخشنامه‌ای، مجوز استفاده از ظرفیت فروش یا تهاتر ساختمان‌های دولتی که در جنگ دچار آسیب شده‌اند را به وزارتخانه‌ها، مؤسسات و شرکت‌های دولتی ابلاغ کرد.

خزانه داری کل کشور با صدور بخشنامه‌ای، مجوز استفاده از ظرفیت فروش و تهاتر ساختمان‌های دولتی که در اثر شرایط جنگی دچار آسیب شده‌اند را به تمامی وزارتخانه‌ها، مؤسسات و شرکت‌های دولتی ابلاغ کرد.

به گزارش تابناک به نقل از فارس؛ بر اساس، بخشنامه شماره ۵۱/۶۲۲۴ مورخ ۱۴۰۵/۰۱/۲۹ که توسط رحمت‌الله اکرمی، خزانه‌دار کل کشور ابلاغ شده است، به دستگاه‌های اجرایی اجازه می‌دهد نسبت به تعیین تکلیف ساختمان‌های دولتی که غیرقابل بازسازی بوده یا خسارت‌های بالایی دیده‌اند، اقدام کنند.

این تصمیم با هدف تأمین منابع مالی سریع جهت بازسازی مناطق تحت‌تأثیر جنگ و همچنین جلوگیری از تحمیل هزینه‌های غیرضروری و غیراقتصادی برای تعمیر و نگهداری ابنیه آسیب‌دیده اتخاذ شده است.

طبق مفاد این بخشنامه، دستگاه‌های اجرایی مکلفند با بهره‌گیری از ظرفیت‌های قانونی فروش یا تهاتر این املاک، منابع حاصله را در راستای اهداف تعیین‌شده برای تاب‌آوری زیرساختی و تأمین نقدینگی ضروری به کار گیرند.

فروش یا تهاتر ساختمان‌های دولتی خسارت‌دیده از جنگ

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.