تجاوز آمریکا به کشتی تجاری ایرانی؛ قرارگاه خاتم‌: تلافی می‌کنیم

صدا و سیما دوشنبه 31 فروردین 1405 - 01:41
سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا اعلام کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تجاوز ارتش تروریستی آمریکا به یک کشتی تجاری ایرانی را تلافی خواهند کرد.

تجاوز آمریکا به کشتی تجاری ایرانی؛ قرارگاه خاتم‌: تلافی می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، متن کامل سخنان سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا بدین شرح است: 

آمریکای متجاوز با نقض آتش بس و راهزنی دریایی، با شلیک به سوی يکی از کشتی های تجاری ایران در آبهای دریای عمان و از کار انداختن سیستم ناوبری آن با پیاده کردن تعدادی از تفنگداران تروریست خود روی عرشه ی شناور یاد شده، آن را مورد تجاوز قرار دادند.

هشدار می‌دهیم نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران این دزدی دریایی و مسلحانه ارتش آمریکا را به زودی پاسخ داده و تلافی خواهند کرد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.