یاد و خاطره دختران میناب بر دامان مام میهن تا همیشه خواهد ماند

خبرگزاری مهر دوشنبه 31 فروردین 1405 - 00:09
سخنگوی وزارت امور خارجه در پیامی در شبکه ایکس به مناسبت روز دختر نوشت: یاد و نام شما، با آن حضور کوتاه اما سرشار از برکت، بر دامان مام میهن تا همیشه خواهد ماند.

به گزارش خبرگزاری مهر، اسماعیل بقائی سخنگوی وزارت امور خارجه در پیامی در شبکه ایکس به مناسبت روز دختر نوشت: امروز سالروز میلاد حضرت معصومه(س) و «روز دختر» بود. این مناسبت را به همه دختران ایران که روشنایی فردای این سرزمین‌اند و با لبخند زلال و طراوت وجودشان، امید را در دل‌ها می‌کارند و زندگی را معنا می‌بخشند، تبریک می‌گویم.

در کنار این شادباش، نام دختران مدرسه «شجره طیبه» #میناب را با اندوهی عمیق و افتخاری جاودان زمزمه می‌کنیم؛ فرشتگان معصومی که مظلومانه از میان ما رفتند و آسمانی شدند.

یاد و نام شما، با آن حضور کوتاه اما سرشار از برکت، بر دامان مام میهن تا همیشه خواهد ماند؛ نوری که خاموش نمی‌شود و روشنای راه دختران معصوم ایران و جهان خواهد شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.