واکنش تند نبویان به تهدید ترامپ؛ تعرض کنید زیرساخت‌های آمریکا و اسرائیل و منطقه را نابود می‌کنیم

خبرآنلاین یکشنبه 30 فروردین 1405 - 23:14
نبویان در پاسخ به تهدیدات امروز ترامپ نوشت: اگر تعرضی صورت بگیرد، منافع اقتصادی و زیرساخت‌های آمریکا و اسرائیل و انرژی منطقه را نابود خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمود نبویان، نماینده مجلس و از اعضای هیات مذاکره کننده در نشست اسلام‌آباد در شبکه اجتماعی ایکس خطاب به دونالد ترامپ نوشت: «اگر تعرضی صورت بگیرد، منافع اقتصادی و زیرساخت‌های آمریکا و اسرائیل و انرژی منطقه را نابود خواهیم کرد.»
او افزود: «ورود تجهیزات دشمن به منطقه با ادعای حصر دریایی مانند فرایند مذاکرات و ادعای پایان جنگ، فریبی بیش نیست و ظاهرا دشمن بدنبال عملیات نظامی مجدد است.»

واکنش تند نبویان به تهدید ترامپ؛ تعرض کنید زیرساخت‌های آمریکا و اسرائیل و منطقه را نابود می‌کنیم

31216

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.