مدیریت استاندار کرمانشاه نمونه‌ای از مدیریت جهادی است

خبرگزاری مهر یکشنبه 30 فروردین 1405 - 19:45
کرمانشاه - مدیرکل نهادهای مالی و اقتصادی دفتر بازرسی ویژه ریاست‌جمهوری با تقدیر از عملکرد استاندار کرمانشاه، مدیریت استان در شرایط اخیر را نمونه‌ای از مدیریت جهادی و میدانی دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر، وحید رحیمی عصر یکشنبه در دیدار با استاندار کرمانشاه با اشاره به ارزیابی‌های میدانی از عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان اظهار کرد: اقدامات صورت‌گرفته در ایام اخیر نشان‌دهنده مدیریت منسجم و جهادی در سطح استان است.

وی افزود: ثبات ایجاد شده در حوزه‌های زیربنایی و درمانی، نتیجه انگیزه و تحرکی است که از سوی مدیریت ارشد استان در میان مدیران دستگاه‌های اجرایی ایجاد شده است.

مدیرکل نهادهای مالی و اقتصادی دفتر بازرسی ویژه ریاست‌جمهوری با اشاره به بررسی‌های انجام‌شده از سطح رضایتمندی مردم تصریح کرد: نتایج نظرسنجی‌ها بیانگر رضایت نسبی شهروندان از خدمات ارائه‌شده بوده و این موضوع قابل توجه است.

رحیمی ادامه داد: مجموعه بازرسی ویژه ریاست‌جمهوری آمادگی دارد به‌عنوان بازوی نظارتی و اجرایی، موانع اداری و بانکی موجود در مسیر توسعه استان را در سطح ملی پیگیری و برطرف کند.

وی بیکاری را یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم استان عنوان کرد و گفت: لازم است با تقویت بخش تولید و توسعه صنایع، زمینه اشتغال پایدار در استان بیش از پیش فراهم شود.

در پایان این دیدار مقرر شد گزارشی جامع از اقدامات انجام‌شده در استان کرمانشاه به همراه پیشنهادات راهبردی برای تسریع در روند توسعه، به مراجع ذی‌ربط در سطح ملی ارائه شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.