ارتش در جنگ رمضان از مرزهای آبی و خاکی کشور جانانه دفاع کرد

خبرگزاری مهر یکشنبه 30 فروردین 1405 - 19:22
بروجرد - فرماندار بروجرد، گفت: نیروهای ارتش در جنگ رمضان از مرزهای آبی و خاکی کشور جانانه دفاع کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، قدرت الله ولدی در جریان دیدار اعضای شورای تأمین شهرستان با امیر سرتیپ دوم ستاد مهندس نقی‌زاده فرمانده مرکز شهدای مهندسی نزاجا به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش، اظهار داشت: نیروهای ارتش جمهوری اسلامی در دوران دفاع مقدس و جنگ ۱۲ روزه و جنگ تحمیلی رمضان با رشادت و فداکاری خود، از مرزهای آبی و خاکی کشور دفاع جانانه‌ای داشته‌اند.

وی تصریح کرد: در دفاع مقدس رمضان نیز نیروهای ارتش با تقدیم شهدای گران‌قدر؛ اقتدار و میهن‌پرستی خود را به جهانیان نشان دادند.

فرماندار بروجرد در ادامه با تبریک روز ارتش و آرزوی موفقیت برای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی، افزود: نیروهای مرکز شهدای مهندسی نزاجا و گروه ۴۱۱ مهندسی رزمی بروجرد نیز با توان آموزشی، رزمی و مهندسی خود توانسته‌اند منشأ خدمات فراوانی در جای‌جای کشور باشند.

در این دیدار، اعضای شورای تأمین شهرستان نیز، ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های نیروهای ارتش، از امیر سرتیپ دوم ستاد مهندس نقی‌زاده تقدیر کردند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

بیشتر بخوانید