«تهران ۲۰» و پخش اپیزود «نگران» از قاب سیما

صدا و سیما یکشنبه 30 فروردین 1405 - 18:48
برنامه «تهران ۲۰» امشب با محوریت بررسی وضعیت اقتصادی پس از جنگ تحمیلی سوم روی آنتن می‌رود و شبکه یک نیز اپیزود نمایشی «نگران» از مجموعه «سرو، سپید، سرخ» را به نمایش می‌گذارد.

«تهران ۲۰» و پخش اپیزود «نگران» از قاب سیما

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، امشب برنامه «تهران ۲۰» با حضور محسن زنگنه، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، به بررسی وضعیت اقتصادی پساجنگ تحمیلی سوم با تمرکز بر شرایط کنونی تنگه هرمز می‌پردازد. این برنامه به تهیه‌کنندگی مجتبی احمدی و با اجرای علی مروی و محمدرضا سلمانی از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۰ از شبکه تهران سیما پخش می‌شود.

«تهران ۲۰» و پخش اپیزود «نگران» از قاب سیما

همچنین اپیزود «نگران» از مجموعه نمایشی «سرو، سپید، سرخ» به کارگردانی حسن حبیب‌زاده، امشب ساعت ۲۲ از شبکه یک روی آنتن می‌رود.

این اپیزود روایتگر زندگی «لیلا» است که پس از فقدان پدر و تجربه حمله هوایی دچار بحران شده و در بیمارستان با شخصیت‌هایی روبه‌رو می‌شود که هر یک درگیر پیامد‌های جنگ‌اند.

گلنوش قهرمانی، آزیتا ترکاشوند، آندیا عبدالرضایی و رضا فیاضی در این اپیزود ایفای نقش کرده‌اند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.