۱۵ کیلومتر از قطعه دوم محور نقده-پیرانشهر زیرربار ترافیک رفت

خبرگزاری مهر یکشنبه 30 فروردین 1405 - 17:58
ارومیه - مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر بیش از ۱۵ کیلومتر از قطعه دوم محور نقده-پیرانشهر آسفالت شده و زیربارترافیک رفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، پیمان آرامون بعد از ظهر یکشنبه در بازدید هوشنگ بازوند معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور از قطعه دوم محور نقده-پیرانشهر، اظهار داشت: طول کل عملیات اجرایی قطعه دوم از بزرگراه نقده - پیرانشهر ۲۳.۵ کیلومتر است.

وی با بیان اینکه قطعه دوم بزرگراه نقده-پیرانشهر که ۲۳.۵ کیلومتر بوده، پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصدی دارد، ادامه داد: در حال حاضر بیش از ۱۵ کیلومتر از قطعه دوم محور نقده-پیرانشهر آسفالت شده و زیربارترافیک رفته است.

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: اجرای باقی طرح قطعه دوم از محور نقده- پیرانشهر با قوت ادامه دارد و نیازمند تخصیص اعتبارات لازم است.

آرامون با اشاره به اینکه این محور که از مهم‌ترین مسیرهای جنوب استان آذربایجان غربی به شمار می‌رود، بیان کرد: سه هزار میلیارد ریال اعتبار برای اتمام این قطعه پیش‌بینی شده و افزایش ایمنی و بهبود تردد در توسعه محور مورد توجه بوده است.

وی با اشاره به اینکه اصلاح پیچ‌ها و نقاط حادثه‌خیز به خصوص حوالی گردنه‌ها نیز حائز اهمیت است، ادامه داد: با توجه به این که این محور از مسیرهای منتهی به پایانه مرزی تمرچین و محل تردد زائران اربعین حسینی است توسعه این محور در اولویت قرار دارد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.