رئیس فدراسیون وزنه برداری میزان خسارت به این فدراسیون در جریان جنگ رمضان را ۳ تا ۴ میلیارد اعلام کرد.
به گزارش
گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،سجاد انوشیروانی، رئیس فدراسیون وزنه برداری که این روزها مشغول آماده سازی تیمهای ملی مردان و زنان این رشته برای رقابتهای پیش رو و البته بازسازی بخشهای آسیب دیده این فدراسیون در جریان جنگ رمضان است، در جمع خبرنگاران گفت: بازسازیها را در مجموعه شروع کردیم و تا یکی دو هفته آینده شرایط ما برای برگزاری اردوها مهیا خواهد شد. اردوها در بخش جوانان، نوجوانان پسران و دختران و بزرگسالان در اردبیل به صورت محدود شروع شده است.
او در خصوص برنامه تیمهای ملی عنوان کرد: تیم ملی جوانان برای مسابقات جهانی عازم مصر میشود و تیمهای بانوان و مردان بزرگسالان برای بازیهای آسیایی ناگویا ژاپن آماده میشوند. سه مسابقه انتخابی المپیک داریم که تیم ملی باید با برنامه و منسجمتر کار کند تا در مسابقات انتخابی به اهدافی که برای المپیک لسآنجلس داریم برسیم. اولویت در شرایط کنونی آسیبهای هموطنان است.
رئیس فدراسیون وزنه برداری در مورد آسیبهایی که به فدراسیون وزنهبرداری وارد شده است، گفت: در حد ۳ تا ۴ میلیارد تومان آسیب دیدیم که در سریعترین زمان انجام میدهیم. انتظار نداریم به آسیب ما نیز رسیدگی کنند و مشکل را سعی میکنیم خودمان حل کنیم.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.