گیتی پسند قهرمان لیگ برتر فوتسال شد

خبرگزاری مهر یکشنبه 30 فروردین 1405 - 16:30
در پایان رقابت های لیگ برتر فوتسال، تیم گیتی پسند موفق شد برای هفتمین بار عنوان قهرمانی را به دست آورد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات هفته بیست و ششم و پایانی لیگ برتر فوتسال امروز یکشنبه ۳۰ فروردین و به صورت همزمان از ساعت ۱۵ آغاز شد و در پایان تیم گیتی پسند با پیروزی مقابل پالایشگاه نفت شازند موفق شد برای هفتمین بار عنوان قهرمانی در این مسابقات را کسب کند. این در حالی بود که پیش از آغاز مسابقات هفته پایانی، دو تیم گیتی پسند و مس سونگون شانس قهرمانی داشتند که مسی ها هم موفق به شکست حریف خود شدند اما با یک امتیاز کمتر از گیتی پسند موفق به کسب این عنوان مهم نشدند.

لازم به ذکر است که گیتی پسند با ۶۵ امتیاز صدرنشین شد و تیم جواد الائمه شهرکرد با ۴ امتیاز در قعر جدول قرار گرفت.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.