مراسم روز دختر در عسلویه برگزار شد

خبرگزاری مهر یکشنبه 30 فروردین 1405 - 14:57
بوشهر- به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر و بزرگداشت یاد دختران شهید مدرسه شجره طیبه میناب برنامه فرهنگی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان عسلویه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرماندار عسلویه ظهر یکشنبه به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر، با حضور در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، از دختران تجلیل کرد و یاد شهدای دختر میناب را گرامی داشت.

اسکندر پاسالار در این مراسم با نوآموزان و دختران دانش‌آموز همنشین شد و با اهدای هدایا، این مناسبت را به آنها تبریک گفت.

فرماندار عسلویه در حاشیه این برنامه، با اشاره به شهادت مظلومانه دختران دانش‌آموز میناب، تأکید کرد: یاد و خاطره این شهدای عزیز، الهام‌بخش نسل نوپای میهن و به‌ویژه دختران خوب این شهرستان است تا با الگوگیری از آنان، در مسیر ایثار، پیشرفت و آبادنی ایران عزیز گام بردارند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.