استمرار سامانه بارشی در کردستان تا سه شنبه

خبرگزاری مهر یکشنبه 30 فروردین 1405 - 14:17
سنندج- کارشناس هواشناسی کردستان از صدور هشدار سطح نارنجی و فعالیت سامانه بارشی در استان خبر داد و گفت: این شرایط تا اواخر روز سه‌شنبه با رگبار، رعد و برق و احتمال تگرگ همراه خواهد بود.

ریحان امیدی‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی بارش اظهار کرد: فعالیت سامانه بارشی در استان موجب افزایش ابر، مه‌آلود شدن هوا، وزش باد، رگبار و رعد و برق و در برخی مناطق بارش تگرگ خواهد شد.

وی افزود: بر اساس پیش‌بینی‌ها، بیشترین میزان بارش در نیمه جنوبی و غربی استان و در شهرستان‌های مریوان، بانه، سروآباد، کامیاران، سنندج و قروه رخ می‌دهد.

کارشناس هواشناسی استان کردستان همچنین از کاهش نسبی میانگین دمای شبانه‌روز خبر داد و تصریح کرد: این سامانه بارشی تا اواخر روز سه‌شنبه در سطح استان فعال خواهد بود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.