سردار موسوی: دشمن نتوانسته در زمان آتش‌بس مهمات خود را بازسازی کند

خبرگزاری مهر یکشنبه 30 فروردین 1405 - 13:56
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: دشمن برخلاف ایران در زمان آتش‌بس نتوانسته مهمات خود را بازسازی کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سید مجید موسوی، فرمانده نیروی هوافضای سپاه با انتشار فیلم اورهال و بازسازی ذخایر موشکی و پهپادی نوشت: در دوره توقف آتش، سرعت ما در بروزرسانی و پرکردن سکوهای پرتاب موشک و پهپاد، از قبل جنگ هم بیشتر است. خبر داریم که دشمن در ایجاد این شرایط برای خود ناتوان است و مجبورند مهمات را از آنسوی دنیا قطره‌چکانی بیاورند.

وی ادامه داد: این مرحله جنگ را هم باختند! هم تنگه را باختند؛ هم لبنان و منطقه را.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.