برخی خانوادهها میگویند آموزش دانشآموزان بهزودی حضوری میشود. این در حالی است که از زمان حملات آمریکایی _ صهیونی، آموزشها به صورت غیرحضوری ارائه میشود.
«در شرایط فعلی تا اطلاع ثانوی، آموزشها بهصورت مجازی ادامه خواهد داشت» این را وزیر آموزشوپرورش علیرضا کاظمی امروز میگوید.
به گزارش تابناک به نقل از فارس؛ در سال تحصیلی جاری، دانشآموزان حدود دو هفته تعطیلی مترقبه داشتند و حدود ۲ ماه و نیم نیز به دلایل مختلف چون آلودگی هوا، مدیریت انرژی و جنگ، بهصورت غیرحضوری در بستر شاد درس خواندند.
به گفته وزیر آموزشوپرورش، هرگونه تصمیم برای بازگشایی مدارس، با هماهنگی نهادهای ذیربط و با در نظر گرفتن آرامش خاطر و حصول اطمینان از امنیت دانشآموزان و معلمان و خانوادهها اتخاذ خواهد شد.
منبع خبر "
تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.