استقبال از ۲ جانباز ناوشکن دنا در نهاوند

خبرگزاری مهر شنبه 29 فروردین 1405 - 22:12
همدان- ۲ نفر از نیروهای دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که در حمله وحشیانه دشمن به ناوشکن دنا جانباز شدند، همزمان با ۲۹ فروردین روز ارتش وارد نهاوند شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، دو نفر از نیروهای دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که در زمان جنایت آمریکا در ناوشکن دنا حضور داشتند با حضور مردم مورد استقبال قرار گرفتند.

سروان عرشه «محمدرضا مولوی» و ناوبان دوم عرشه «پوریا درویشی» در حمله تروریستی آمریکا به ناو دنا مجروح شدند.

ناوشکن دنا که در تاریخ ۱۳ اسفندماه ۱۴۰۴ در مسیر بازگشت از رزمایش بین‌المللی «میلان ۲۰۲۶» هندوستان مورد حمله ناجوانمردانه زیردریایی نیروی دریایی آمریکای جنایتکار قرار گرفته بود.

این ناوشکن در حدود ۴۰ کیلومتری جنوب غربی سریلانکا، توسط زیردریایی آمریکایی یواس‌اس شارلوت (اس‌اس‌ان-۷۶۶) با یک اژدر مارک ۴۸ مورد اصابت قرار گرفت.۱۰۴ نفر از خدمه ناو دنا در این حمله شهید و ۳۲ نفر دیگر مجروح شدند.

در این حمله ناجوانمردانه ۱۰۴ نفر به شهادت رسیدند و ۳۲ نفر مجروح شدند؛ ۲۰ نفر از شهدا هم جاویدالاثر هستند.

استقبال از ۲ جانباز ناوشکن دنا در نهاوند

استقبال از ۲ جانباز ناوشکن دنا در نهاوند

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.