موج انصراف در گرمسار؛ ۱۳ نامزد شورای شهر طی ۷۲ ساعت کنار کشیدند

خبرگزاری مهر شنبه 29 فروردین 1405 - 21:58
گرمسار- فرماندار گرمسار از ابلاغ دستورالعمل تبلیغات انتخابات به داوطلبان خبر داد و گفت: طی ۷۲ ساعت اخیر، ۱۳ نامزد انتخابات شورای شهر گرمسار و ایوانکی انصراف داده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی همتی شامگاه شنبه در جلسه توجیهی نامزدهای هفتمین دوره انتخابات شورای شهر گرمسار در محل فرمانداری این شهرستان تعداد داوطلبان را در این دوره ۶۰ نفر اعلام کرد و اظهار داشت: گرمسار ۳۵ نفر و ایوانکی ۲۵ داوطلب دارد.

وی با اشاره به اینکه تعداد انصرافی ها تاکنون ۱۳ نفر بوده است، افزود: از این تعداد هشت نفر در گرمسار و پنج نفر در ایوانکی بودند.

فرماندار گرمسار از داوطلبان تأیید صلاحیت شده رعایت قانون و اخلاق انتخاباتی را درخواست کرد و اظهار داشت: از آن ها انتظار می رود تا در ستادها از پرچم، نمادهای ملی و تصاویر شهدا استفاده کنند.

همتی به رعایت اصل بی‌طرفی از سوی برگزار کنندگان تاکید کرد و افزود: تمام عوامل اجرایی، نظارتی و بازرسی از نیروهای بومی و مورد اعتماد هستند که پیرامون ارتباطات اجتماعی و آشنایی ها کاملا توجیه شدند.

وی از استقرار تیم امحا تبلیغات غیر مجاز در فرمانداری خبر داد و بیان داشت: با موارد تخلف به صورت قانونی برخورد می شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.