حادثه در یک کارخانه چرم در مرکز آلمان با 3 کشته

عصر ایران جمعه 28 فروردین 1405 - 09:06
مسمومیت با دی اکسید کربن به عنوان علت احتمالی این حادثه در نظر گرفته شده و تحقیقات بیشتر در حال انجام است.

منابع خبری آلمان اعلام کردند در حادثه‌ای در یک کارخانه چرم در مرکز این کشور سه نفر کشته و دو نفر دیگر مصدوم شدند که حال هر دو وخیم است.

به گزارش ایسنا به نقل از شینهوا، نشریه «آنلاین فوکوس» گزارش داد این حادثه اواخر روز گذشته (پنجشنبه) در شهر «رونکل» در ایالت «هسن» رخ داده و دو مصدوم به بیمارستان منتقل شده‌اند.

در این گزارش آمده است که مسمومیت با دی اکسید کربن به عنوان علت احتمالی این حادثه در نظر گرفته شده و تحقیقات بیشتر در حال انجام است.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.