پیام حزب‌الله به مردم لبنان درباره آتش‌بس

خبرگزاری مهر جمعه 28 فروردین 1405 - 01:25
حزب‌الله لبنان از مردم خواست که از مراجعه زودهنگام به مناطق آسیب دیده خودداری کرده و منتظر بازگشتی عزتمندانه به این مناطق باشند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، حزب الله لبنان در بیانیه‌ای از مردم خواست که تا زمانی که جزئیات روند بازگشت به مناطق آسیب دیده در جنوب لبنان، بقاع و ضاحیه جنوبی بیروت مشخص نشده، از مراجعه زودهنگام به این مناطق خودداری کرده و منتظر اعلام وضعیت از سوی حزب‌الله باشند.

حزب‌الله در این بیانیه با تاکید بر درک اشتیاق مردم برای بازگشت به خانه‌هایشان، بر لزوم صبر و خویشتنداری تا روشن شدن کامل اوضاع تاکید کرد و نوید بازگشتی عزتمندانه را به آنان داد.

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا ساعتی پیش در پیامی در شبکه اجتماعی تروث سوشال از برقراری آتش‌بس ۱۰ روزه در لبنان خبر داد.

طبق گفته ترامپ رئیس جمهور (لبنان) جوزف عون و بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی توافق کردند که به منظور دستیابی به صلح، رسماً یک آتش‌ بس ۱۰ روزه را از ساعت ۵ بعد از ظهر به وقت شرق آمریکا (EST) آغاز کنند.

گفتنی است که آتش‌بس در لبنان یکی از شروط ایران برای هرگونه توافق با آمریکا بود و به گفته تحلیلگران و کارشناسان مسائل سیاسی، این آتش‌بس که با فشارهای ایران برقرار شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.