
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پس از گزارش مقامات رسمی حاضر در سالن شهید بهشتی مبنی بر بروز تخلفات در دیدار میان دو تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی و استقلال تهران از سری مسابقات لیگ برتر فوتسال، کمیته انضباطی حکم خود را در این خصوص اعلام کرد.
بر اساس این حکم تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی به عنوان «مسئول نیمهتمام ماندن مسابقه» مذکور شناخته شد و مطابق بند ۶۲ علاوه بر بازنده شدن با نتیجه ۳-۰ به پرداخت جریمه نقدی معادل ۳۰۰ میلیون ریال محکوم شد. این حکم قابل تجدیدنظر اعلام شده است.
همچنین خانم فرشته داداشی تدارکات تیم استقلال تهران نیز بر اساس ماده ۵۵ (بد رفتاری در قبال مقام مسئول مسابقه) به یک جلسه محرومیت قطعی از همراهی تیم و جریمه ۱۰۰ میلیون ریالی محکوم شد.
با اعلام این حکم تیم استقلال تهران در سه هفته مانده به پایان مسابقات با ۵۱ امتیاز در صدر جدول قرار گرفت و پالایش نفت آبادان با ۴۳ امتیاز در رده دوم قرار دارد.
با توجه به فاصله ۹ امتیازی این تیم در صدر جدول با تیمهای دوم و سوم و تفاضل گل بالا، هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال در خصوص اعلام قهرمان این دوره از مسابقات به دلیل عدم امکان برگزاری مسابقات باقیمانده به خاطر شرایط غیرفوتبالی تصمیمگیری خواهد کرد.