آتش‌بس در لبنان نتیجهٔ ایستادگی حزب‌الله و اتحاد محور مقاومت بود

صدا و سیما جمعه 28 فروردین 1405 - 00:11
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی با بیان اینکه آتش‌بس در لبنان نتیجهٔ ایستادگی حزب‌الله و اتحاد محور مقاومت بود، نوشت: به عهد خود پایبندیم.

آتش‌بس در لبنان نتیجهٔ ایستادگی حزب‌الله و اتحاد محور مقاومت بود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آقای محمدباقر قالیباف در صفحه شخصی خود در فضای مجازی به زبان عربی افزود: همانطور که دیشب هم گفتم، آتش‌بس فقط در نتیجهٔ ایستادگی بی‌نظیر قهرمانان حزب الله و اتحاد محور مقاومت بود.

وی ادامه داد: با این آتش‌بس با احتیاط برخورد خواهیم کرد و تا تحقق کامل پیروزی در کنار یکدیگر هستیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: از تلاش‌های میانجی‌گرانهٔ دولت پاکستان و ژنرال عاصم منیر برای برقراری این آتش‌بس تشکر می کنم.

آقای قالیباف در ادامه نوشت: أنّا علی العهد….

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.