با رصد و اشراف اطلاعاتی سازمان اطلاعات سپاه خوزستان و در پی صدور دستور قضایی تعداد ۱۸ عدد راکت و خرج آرپیجی در یکی از نقاط شهرستان هویزه کشف و ضبط شد.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان هویزه خوزستان از کشف و ضبط یک محموله مهمات نیمهسنگین در منطقه جفیر این شهرستان خبر داد.
به گزارش ایرنا، ابراهیم عگیری پنجشنبه در گفت و گویی رسانه ای بیان کرد: با رصد و اشراف اطلاعاتی سازمان اطلاعات سپاه خوزستان و در پی صدور دستور قضایی تعداد ۱۸ عدد راکت و خرج آرپیجی در یکی از نقاط شهرستان هویزه کشف و ضبط شد.
وی افزود: عناصر ضدانقلاب قصد داشتند این محموله را با هدف ایجاد ناامنی در منطقه منتقل کنند که با هوشیاری نیروهای سازمان اطلاعات سپاه ناکام ماندند.
دادستان هویزه با تاکید بر تداوم برخورد قاطع با هرگونه حمل و توزیع سلاح و مهمات غیرمجاز گفت: نیروهای مسلح با اشراف اطلاعاتی دقیق و تلاش شبانهروزی، اجازه هیچگونه تخلف و بینظمی را نخواهند داد.
عگیری همچنین تصریح کرد: صیانت از حقوق عامه و مقابله با تهدیدات امنیتی، از اولویتهای همیشگی دستگاه قضایی و ضابطان است.
به گزارش ایرنا ادارهکل اطلاعات خوزستان از شناسایی و دستگیری سرکرده و پنج عضو یک گروه تروریستی مرتبط با دشمنان خارجی طی چند روز اخیر خبر داد.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
منبع خبر "
عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.