جزئیات دیدار فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء با فرمانده ارتش پاکستان‌ | روایت عاصم منیر از مذاکرات اسلام‌آباد

همشهری آنلاین پنج شنبه 27 فروردین 1405 - 20:47
فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) گفت: امروز کسی تردید ندارد که در صورت شرارت دشمن، نیروهای مسلح برای دفاع همه‌جانبه آماده‌ هستند.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی حوزه ریاست ستاد کل نیروهای مسلح، فیلد مارشال "عاصم منیر" فرمانده ارتش پاکستان که در صدر هیأت عالی‌رتبه به تهران سفر کرده، با سرلشکر "علی عبداللهی" دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار که در فضایی بسیار صمیمانه برگزار شد، سرلشکر عبداللهی از مواضع حمایتی دولت و ملت پاکستان از جمهوری اسلامی ایران در جریان جنگ‌های تحمیلی دوم و سوم قدردانی و دو کشور را عمق راهبردی همدیگر ارزیابی کرد و توضیحاتی در خصوص جنگ تحمیلی اخیر داد.

فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) آغاز تهاجم از سوی دشمن را ناشی از سوء‌محاسبات آنها در مورد مردم ایران به‌ویژه توان دفاعی نیروهای مسلح دانست و گفت: حضور مردم در صحنه و حمایت آنها از نیروهای مسلح که از ابتدای تجاوز دشمن آغاز شده، همچنان ادامه دارد.

وی افزود: امروز کسی تردید ندارد که در صورت شرارت دشمن، نیروهای مسلح برای دفاع همه‌جانبه آماده‌اند؛ همه تجهیزاتی که در این جنگ استفاده کردیم تجهیزات بومی بود که به دست جوانان ما ساخته شده‌اند.

در این دیدار، طرف پاکستانی نیز گزارشی از اقداماتی که در چارچوب پایان دادن به جنگ انجام داده و همچنین مذاکراتش در تهران ارائه کرد و گفت که به این تلاش‌ها ادامه خواهد داد.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.