ببینید | دیدار فرمانده ارتش پاکستان با فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا؛ تأکید بر ادامه تلاش‌ها برای پایان جنگ

خبرآنلاین پنج شنبه 27 فروردین 1405 - 20:41
فیلد مارشال عاصم منیر، فرمانده ارتش پاکستان، در دیدار با فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا، گزارشی از اقدامات خود در چارچوب پایان دادن به جنگ و مذاکراتش در تهران ارائه کرد و بر ادامه این تلاش‌ها تأکید نمود. سرلشکر عبداللهی با قدردانی از مواضع حمایتی دولت و ملت پاکستان از ایران در جنگ‌های تحمیلی دوم و سوم، آغاز تهاجم از سوی دشمن را ناشی از اشتباه محاسباتی آنان درباره مردم و توان دفاعی نیروهای مسلح دانست. فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا گفت: «همه تجهیزاتی که در این جنگ استفاده کردیم، تجهیزات بومی ساخت جوانان ایران بود و امروز کسی تردید ندارد که در صورت شرارت دشمن، نیروهای مسلح برای دفاع همه‌جانبه آماده‌اند.»/صداوسیما

۲۶۱ ۳۳

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.