دشمن آرزوی زانو زدن ملت ایران را به گور می‌برد

صدا و سیما پنج شنبه 27 فروردین 1405 - 16:16
فرمانده کل ارتش با قدردانی از حضور بی‌وقفه و شبانه‌روزی مردم در خیابان‌ها گفت: آمریکا و رژیم صهیونی آرزوی زانو زدن ملت ایران را به گور خواهند برد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سرلشکر حاتمی در آئین استقبال از قهرمانان ناوشکن دنا با بیان اینکه دشمن به خیال خام خود تصور داشت با ترور پرچم‌دار بزرگ انقلاب اسلامی پرچم ایران هم خواهد افتاد، گفت: میلیون‌ها ایرانی این پرچم را برافراشتند نه یک روز و دو روز بلکه بیش از چهل شبانه روز است پرچم ایران و انقلاب اسلامی از دستشان نمی‌افتد و هر روز به تعدادشان هم افزوده می‌شود.

فرمانده کل ارتش همچنین گفت: من به مردم عظیم الشان ایران تعظیم می‌کنم که این چنین از عزت و استقلال ایران دفاع می‌کنند.

سرلشکر حاتمی با اشاره به جان‌فدایی ملت و نیروهای مسلح برای دفاع از ایران تأکید کرد: هزاران مثل من فدای این مردم و خاک ایران؛ دشمن آرزوی به زانو درآوردن ملت ایران را به گور خواهد برد.

فرمانده کل ارتش با اشاره به اینکه دشمن مدعی است نیروی هوایی ایران را از بین برده، گفت: مهمان دیروز با اسکورت جنگنده‌های ایرانی وارد ایران شد و به محض ورود او به فضای کشور اعلام کردیم نیاز به هواپیماهای شما (پاکستان) نیست بلکه با دو برابر هواپیماهایشان که میخواستند برای اسکورت بیاورند مهمانمان را اسکورت کردیم.

سرلشکر حاتمی با اشاره به اینکه دشمن مدعی است نیروی دریایی ایران را از بین برده‌، تأکید کرد: این نیرو امروز محکم ایستاده و دشمن فاصله ۳۰۰ - ۳۰۰ کیلومتری را از این نیروی دریایی را رعایت می‌کنند.

درحال تکمیل ...

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.