آمریکا و صهیون آرزوی زانو زدن ملت ایران را به گور می‌برند

صدا و سیما پنج شنبه 27 فروردین 1405 - 15:36
فرمانده کل ارتش با قدردانی از حضور بی‌وقفه و شبانه‌روزی مردم در خیابان‌ها گفت: آمریکا و رژیم صهیونی آرزوی زانو زدن ملت ایران را به گور خواهند برد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سرلشکر حاتمی در آئین استقبال از قهرمانان ناوشکن دنا با بیان اینکه دشمن به خیال خام خود تصور داشت با ترور پرچم‌دار بزرگ انقلاب اسلامی پرچم ایران هم خواهد افتاد، گفت: میلیون‌ها ایرانی این پرچم را برافراشتند نه یک روز و دو روز بلکه بیش از چهل شبانه روز است پرچم ایران و انقلاب اسلامی از دستشان نمی‌افتد و هر روز به تعدادشان هم افزوده می‌شود.

فرمانده کل ارتش همچنین گفت: من به مردم عظیم الشان ایران تعظیم می‌کنم که این چنین از عزت و استقلال ایران دفاع می‌کنند.

سرلشکر حاتمی با اشاره به جان‌فدایی ملت و نیروهای مسلح برای دفاع از ایران تاکید کرد: هزاران مثل من فدای این مردم و خاک ایران ؛ دشمن آرزوی به زانو درآوردن ملت ایران را به گور خواهد برد.

درحال تکمیل ...

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.