به گزارش خبرنگار مهر، حضرتقلی حاجیلی دوجی، فرماندار شهرستان مراوهتپه، پس از تحمل یک دوره بیماری دارفانی را وداع گفت.
وی از مدیران اجرایی استان گلستان بود که مسئولیت فرمانداری مراوهتپه را بر عهده داشت.
به گزارش خبرنگار مهر، حضرتقلی حاجیلی دوجی، فرماندار شهرستان مراوهتپه، پس از تحمل یک دوره بیماری دارفانی را وداع گفت.
وی از مدیران اجرایی استان گلستان بود که مسئولیت فرمانداری مراوهتپه را بر عهده داشت.