لزوم ارتقای سطح کیفی و کمی پیمانکاران بومی لرستان

خبرگزاری مهر پنج شنبه 27 فروردین 1405 - 13:23
خرم‌آباد - معاون عمرانی استانداری لرستان بر لزوم ارتقای سطح کیفی و کمی پیمانکاران بومی در این استان تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مجیدی ظهر امروز پنج‌شنبه مهدی مجیدی در حاشیه برگزاری نخستین جلسه شورای فنی لرستان، اظهار داشت: این جلسه که با حضور اکثر اعضا برگزار شد چند پرونده از سوی اداره کل راهداری و جهاد دانشگاهی بررسی و تعیین تکلیف شد.

وی با تأکید بر لزوم ارتقای سطح کیفی و کمی پیمانکاران بومی استان، ادامه داد: مقرر شد با همکاری انجمن پیمانکاران استان لرستان و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، دوره‌های آموزشی تخصصی برای پیمانکاران برگزار شود.

معاون عمرانی استانداری لرستان، افزود: هدف از برگزاری این دوره‌ها، آشنایی هرچه بیشتر پیمانکاران با موارد تخصصی به‌ویژه شرایط عمومی پیمان است تا پیمانکاران از تمام جوانب قراردادهای منعقده آگاهی کامل داشته باشند.

مجیدی، تصریح کرد: این مهم زمینه‌ساز اجرای بهینه پروژه‌های عمرانی استان شده و از وقفه و طولانی‌شدن غیرمتعارف پروژه‌ها جلوگیری خواهد کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.