امام جمعه هرمز: تنگه هرمز به دلیل جنایات آمریکا بسته شده است

خبرگزاری مهر پنج شنبه 27 فروردین 1405 - 12:24
بندرعباس-امام جمعه هرمز، با حضور در روبروی تنگه راهبردی هرمز، آمریکا را به جنایت و تحریم ۴۷ ساله علیه ایران متهم کرد و گفت: تنگه هرمز به دلیل این جنایات، ۴۷ روز است که بسته شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر،حجت الاسلام جعفر رستاخیزامام جمعه هرمز با بیان اینکه پس از ۴۷ سال تحریم، امروز به اذن خداوند متعال و به برکت ولایت فقیه، ملت ایران قدرتمند شده است، افزود: امروز چهل و هفت روز است که بدلیل تجاوز رژیم ترویستی آمریکا تنگه هرمز بسته شده است.

وی افزود: اکنون کشورهای زیادی در بزرگترین وضعیت قرمز قرار گرفته اند.

امام جمعه هرمز در ادامه خطاب به دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، هشدار داد: اگر ترامپ قمارباز به این بازی ادامه بدهد یقین داشته باشد که در این خلیج فارس همان طوری که فرعون در رود نیل غرق شد، او هم غرق و نابود خواهد شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.